Privacy Policy

1 Wstęp

Tutaj możesz przeczytać, w jaki sposób Bramidan A/S (dalej „Bramidan”, „my”, „nas” i „nasze”) zbiera, przetwarza i przechowuje Twoje dane osobowe w ramach naszej działalności oraz opisanych poniżej działań.

Odpowiedzialne postępowanie z danymi osobowymi jest kluczowe dla naszych celów biznesowych i reputacji. Dlatego niniejsza polityka prywatności opisuje, jak i dlaczego zbieramy daneosobowe o Tobie, jak dane są wykorzystywane, kiedy są usuwane oraz jak możesz, między innymi, uzyskać dostęp do swoich danych osobowych.

2 Administrator danych

Bramidan A/S jest administratorem danych dla czynności przetwarzania opisanych w niniejszej polityce prywatności, chyba że w działaniach opisanych poniżej w sekcji 3 stwierdzono inaczej. Bramidan A/S ma siedzibę w Danii z biurami na całym świecie. Listę naszych biur Bramidan Group można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii. Jeśli masz pytania dotyczące niniejszej polityki prywatności lub naszego przetwarzania Twoich danych osobowych, jak opisano w sekcji 3 poniżej, skontaktuj się z nami pod adresem:

Bramidan A/S Numer

VAT: 82 11 61 17

Adres: Industrivej 69, 6740 Bramming

E-mail: bramidan@bramidan.dk

 

3 Jak przetwarzamy dane osobowe o Tobie w ramach naszych działań?

Zbieramy i przetwarzamy dane osobowe w różnych sytuacjach, a cele zbierania, sposób wykorzystania danych osobowych i termin ich usunięcia mogą się różnić. Poszczególne działania, w których Bramidan (jako administrator danych) może zbierać dane osobowe o Tobie, są więc opisane poniżej oddzielnie.

 

3.1 Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową (Cookies)

Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową www.bramidan.pl, przetwarzamy, przechowujemy i ujawniamy dane osobowe o Tobie w ramach różnych działań za pomocą cookies, a Twoje dane osobowe mogą być wykorzystywane do celów określonych poniżej.

Możesz przeczytać więcej o cookies, różnych typach cookies, które używamy, jak zmienić ustawienia cookies, usunąć cookies i więcej w naszej polityce cookies, która jest dostępna tutaj: Cookies (bramidan.pl). Nasza strona internetowa może zawierać linki do innych stron internetowych lub zintegrowanych stron internetowych. Nie ponosimy odpowiedzialności za zawartość stron internetowych innych firm ani za ich praktyki przetwarzania danych osobowych i odsyłamy Cię do ich polityki prywatności oraz innych istotnych polityk dotyczących innych stron internetowych.

 

3.1.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Oczekujemy, że zbierzemy następujące dane osobowe o Tobie za pomocą cookies na naszej stronie internetowej:

  • Ślady cyfrowe, takie jak adres IP, język, typ przeglądarki, system operacyjny itp.
  • Informacje o urządzeniu, z którego korzystasz (PC, tablet, telefon komórkowy itp.)
  • Informacje o Twoim zachowaniu na naszej stronie internetowej (takie jak kliknięcia, zainteresowania i historia przeglądania).

 

3.1.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Dla administracji, utrzymania i rozwoju strony internetowej
  • Aby analizować korzystanie z naszej strony internetowej i zbierać statystyki dotyczące odwiedzających
  • Do celów marketingowych, takich jak nasza usługa newslettera.

 

3.1.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Zgoda: Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, prosimy o Twoją zgodę na umieszczenie cookies zgodnie z naszą polityką cookies. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby oferować funkcje na stronie internetowej, zbierać statystyki i promować produkty do celów marketingowych na podstawie Twojej zgody. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(a) RODO. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).
  • Prawnie uzasadniony interes: Możemy zbierać dane osobowe o Tobie, aby móc prowadzić stronę internetową, wykonywać statystyki i analizy, utrzymanie, rozwój strony internetowej oraz dla celów bezpieczeństwa. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Prawnie uzasadnione interesy to nasze prawnie uzasadnione interesy w zapewnianiu i optymalizacji naszej strony internetowej dla Ciebie oraz w zapewnianiu Ci najlepszej online doświadczenia i produktów. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).

 

3.1.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Twoje dane osobowe mogą być udostępniane dostawcom usług online i reklamodawcom. Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe jakimkolwiek podmiotom naszej grupy kapitałowej, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, jeśli jest to konieczne do realizacji odpowiedniego zadania. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: https://www.dataprivacyframework.gov/s/

 

3.1.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Okres przechowywania zależy od cookie. Twoje dane osobowe są przechowywane zgodnie z naszą polityką cookies, która jest zawarta w naszym rozwiązaniu cookies.

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie, co oznacza, że nie możemy Cię już zidentyfikować.

 

3.2 Kiedy zapisujesz się na nasz newsletter

Kiedy zapisujesz się na nasz newsletter do celów marketingu bezpośredniego, przetwarzamy różne dane osobowe o Tobie.

 

3.2.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Przetwarzamy następujące dane osobowe o Tobie w związku z naszymi usługami newslettera:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, e-mail)
  • Preferencje marketingowe, zainteresowania i zachowanie kliknięć na opublikowane treści za pomocą pikseli
  • Twoją zgodę i datę jej udzielenia

 

3.2.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Do celów marketingu bezpośredniego oraz aby dostarczać Ci naszą usługę newslettera.

 

3.2.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie ogólnych danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Zgoda: Kiedy zapisujesz się na nasz newsletter, prosimy o Twoją zgodę na cele marketingu bezpośredniego. Ta podstawa prawna znajduje się w Duńskiej Ustawie o Marketingu § 10. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej), lub rezygnując z subskrypcji naszych newsletterów na dole e-maila.

 

3.2.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe i/lub udostępniać je innym dostawcom i/lub usługodawcom w związku z ogólnym funkcjonowaniem naszego biznesu, np. w związku z zarządzaniem naszym rozwiązaniem newsletterowym, zadaniami analitycznymi i marketingowymi.

Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom naszej grupy kapitałowej, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, jeśli jest to konieczne do realizacji odpowiedniego zadania. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.2.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe są przechowywane tak długo, jak długo Twoja zgoda na otrzymywanie newsletterów jest aktywna oraz przez okres po jej wycofaniu w celu udokumentowania ważności zgody.

Zgodnie z zaleceniami Duńskiego Rzecznika Praw Konsumentów przechowujemy dokumentację Twojej zgody marketingowej przez co najmniej dwa lata po wycofaniu zgody i w każdym przypadku tak długo, jak jest to dla nas istotne, aby móc udokumentować ważność zgody.

Okres przechowywania opiera się na naszym uzasadnionym interesie w możliwości wykazania, że marketing bezpośredni odbywał się zgodnie z obowiązującym prawem (art. 6(1)(f) RODO).

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie, co oznacza, że nie możemy Cię już zidentyfikować, lub jeśli jesteśmy zobowiązani do tego przez prawo lub w ramach konkretnej sprawy.

 

3.3 Kursy, webinary i inne wydarzenia

Kiedy bierzesz udział w naszych kursach, wydarzeniach, seminariach (online lub osobiście) itp., przetwarzamy różne dane osobowe o Tobie, aby dostarczyć te usługi.

 

3.3.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Przetwarzamy następujące dane osobowe o Tobie:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu i e-mail)
  • Tytuł i informacje o pracodawcy
  • Historia komunikacji
  • Nagrania wideo, jeśli wydarzenie odbywa się online
  • Inne informacje, które nam przekażesz w związku z wydarzeniem.

 

 

3.3.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Aby analizować korzystanie z naszych usług i zbierać statystyki w celu poprawy naszych usług i produktów
  • Dla administracji, utrzymania i rozwoju naszej (istniejącej lub przyszłej) relacji
  • Aby komunikować się z Tobą, np. dostarczając informacje serwisowe i wsparcie
  • Do celów marketingowych, takich jak dostarczanie informacji o istotnych tematach i wydarzeniach
  • Do celów finansowych.

 

3.3.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie ogólnych danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Zobowiązanie umowne: Kiedy zawierasz z nami umowę na nasze usługi wydarzeń, przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z prawami i obowiązkami uzgodnionymi między nami i aby oferować Ci usługi. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(b) RODO.
  • Uzasadniony interes: Dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie naszych uzasadnionych interesów (art. 6(1)(f) RODO), gdzie uzasadnione interesy to zarządzanie seminariami, komunikacja, wysyłanie formularzy oceny i cele marketingowe na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych (nie będące marketingiem bezpośrednim) itp.

 

3.3.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe i/lub udostępniać je innym dostawcom i/lub usługodawcom w związku z naszymi wydarzeniami, np. jeśli w wydarzeniu uczestniczą zewnętrzni prelegenci.

Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom naszej grupy kapitałowej, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, jeśli jest to konieczne do realizacji odpowiedniego zadania. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: Home (https://www.dataprivacyframework.gov).

 

3.3.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe są usuwane, kiedy nie są już potrzebne do realizacji jednego lub więcej z powyższych celów. W większości przypadków usuniemy Twoje dane osobowe najpóźniej 3 lata po zakończeniu wydarzenia.

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie, co oznacza, że nie możemy Cię już zidentyfikować, lub jeśli jesteśmy zobowiązani do tego przez prawo.

 

3.4 Kiedy komunikujesz się z nami, np. przez e-mail, telefon, lub używasz naszego formularza kontaktowego

Kiedy kontaktujesz się z nami w celu uzyskania wsparcia lub w inny sposób komunikujesz się z nami, zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Zachęcamy Cię, aby nie ujawniać żadnych wrażliwych lub poufnych danych osobowych, chyba że jest to absolutnie konieczne do Twojego zapytania. Ze względów bezpieczeństwa zachęcamy do wysyłania informacji w formie zaszyfrowanej, jeśli przesyłasz poufne lub wrażliwe dane osobowe za pośrednictwem e-maila.

 

3.4.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy następujące rodzaje danych osobowych o Tobie:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, e-mail i numer telefonu)
  • Temat Twojego zapytania, w tym datę i wszelkie załączniki, które dołączasz
  • Informacje o pracodawcy
  • Kraj
  • Historia komunikacji
  • ID klienta
  • Inne dane osobowe, które dostarczasz w związku z Twoim zapytaniem.

 

3.4.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Aby przetworzyć Twoje zapytanie lub prośbę
  • Obsługa klienta i sprzedaż
  • Do celów marketingowych
  • Ogólna komunikacja z Tobą i zarządzanie naszą relacją umowną
  • Statystyki i analizy w celu poprawy naszych produktów i usług

 

3.4.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie ogólnych danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Zgoda: Kiedy zapisujesz się na jakiekolwiek kampanie lub podobne, prosimy o Twoją zgodę na cele marketingu bezpośredniego. Ta podstawa prawna znajduje się w Duńskiej Ustawie o Marketingu § 10. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).
  • Zobowiązania umowne: Jeśli Twoje zapytanie dotyczy (potencjalnej) umowy, przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji środków umownych lub wykonania umowy z Tobą (art. 6(1)(b) RODO).
  • Prawnie uzasadniony interes: Możemy zbierać dane osobowe o Tobie, aby móc obsługiwać Twoje zapytanie, komunikować się z Tobą, świadczyć usługi klienta i rozwijać nasze produkty i usługi. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).

3.4.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Dane osobowe mogą być udostępniane naszym dostawcom IT (przetwarzającym dane), którzy przetwarzają i przechowują dane osobowe w naszym imieniu zgodnie z naszymi instrukcjami i na podstawie umowy o przetwarzanie danych.

Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom naszej grupy kapitałowej, jeśli Twoje zapytanie wymaga przekazania Twojego zapytania dalej. Listę naszych podmiotów grupy kapitałowej można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, jeśli jest to konieczne do realizacji odpowiedniego zadania. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: https://www.dataprivacyframework.gov/s/

 

3.4.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będą usunięte, kiedy nie będziemy już potrzebować ich do realizacji jednego lub więcej z powyższych celów. W większości przypadków usuniemy Twoje zapytanie, gdy tylko je obsłużymy i zakończymy.

W zależności od charakteru zapytania, możemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres do 3 lat od odpowiedzi na Twoje zapytanie w celu dokumentacji i z odniesieniem do zasad przedawnienia zwykłych roszczeń pieniężnych.

Materiały księgowe, w tym dane osobowe, które jesteśmy zobowiązani przechowywać, są usuwane nie wcześniej niż 5 lat po zakończeniu roku finansowego, którego dotyczą, zgodnie z Duńską Ustawą o Księgowości.

Dane osobowe mogą być przetwarzane i przechowywane dłużej, jeśli jesteśmy do tego zobowiązani przez prawo.

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie.

 

3.5 Kiedy odwiedzasz nasze biuro

Kiedy odwiedzasz nasze fizyczne biura, przetwarzamy Twoje dane osobowe.

 

3.5.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy następujące rodzaje danych osobowych o Tobie:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, e-mail i numer telefonu)
  • Informacje o pracy
  • Historia wizyt, w tym data, godzina i cel wizyty
  • Inne dane osobowe, które dostarczasz w związku z wizytą.

 

3.5.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Aby zapewnić Ci dostęp do naszych biur i zarządzać Twoją wizytą u nas
  • Aby zapewnić bezpieczeństwo naszych pracowników.

 

3.5.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Prawnie uzasadniony interes: Realizacja naszych lub stron trzecich uzasadnionych interesów, które przewyższają Twoje podstawowe prawa i wolności. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Uzasadnione interesy to nasze uzasadnione interesy w zapewnieniu Ci dostępu do naszego biura i ochronie naszych pracowników. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).

 

3.5.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Dane osobowe mogą być udostępniane naszym dostawcom IT (przetwarzającym dane), którzy przetwarzają i przechowują dane osobowe w naszym imieniu zgodnie z naszymi instrukcjami i na podstawie umowy o przetwarzanie danych.

 

3.5.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe są usuwane, kiedy nie są już potrzebne do realizacji jednego lub więcej z powyższych celów, np. jeśli zamierzamy nawiązać z Tobą współpracę lub jeśli potrzebujemy przeprowadzić kolejne spotkania. Jednak dane osobowe mogą być przechowywane do 3 lat po naszej ostatniej interakcji.

Informacje mogą być przetwarzane przez dłuższy okres w zanonimizowanej formie lub jeśli jesteśmy zobowiązani do tego przez prawo.

 

3.6 Kiedy współpracujesz z nami jako klient

Kiedy współpracujesz z nami jako klient, zbieramy i przetwarzamy dane osobowe o osobach kontaktowych i pracownikach w Twojej organizacji.

Nie przetwarzamy żadnych wrażliwych danych osobowych, chyba że jest to absolutnie konieczne do naszych usług. Ze względów bezpieczeństwa zachęcamy do wysyłania informacji w formie zaszyfrowanej, jeśli przesyłasz poufne lub wrażliwe dane osobowe.

 

3.6.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy następujące rodzaje danych osobowych o Tobie:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, e-mail i numer telefonu)
  • Informacje o pracy, tytuł i pracodawca
  • Dane lokalizacyjne
  • Ślady cyfrowe, takie jak informacje o profilu użytkownika i logi aktywności związane z odpowiednimi systemami, takimi jak Bramidan BRA-IN monitoring portal
  • Historia komunikacji i zamówień
  • Inne dane osobowe, które dostarczasz nam podczas naszej profesjonalnej relacji.

Zazwyczaj zbieramy te dane bezpośrednio od Ciebie, ale możemy również zbierać dane od Twojego pracodawcy.

 

3.6.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Aby zarządzać naszą relacją umowną i dostarczać Ci nasze usługi i produkty
  • Aby komunikować się z Tobą
  • Do obsługi klienta, wsparcia i sprzedaży
  • Aby poprawić nasze produkty i usługi oraz wykonywać statystyki i analizy
  • Aby spełnić wszelkie obowiązujące przepisy prawa, nakazy sądowe, inne procesy prawne lub wymogi regulatora
  • Aby dochodzić lub bronić roszczeń prawnych w przypadku sporów.

 

3.6.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie ogólnych danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Zgoda: Możemy poprosić o Twoją zgodę na zbieranie danych osobowych związanych z naszymi platformami IT, takimi jak Bramidan BRA-IN monitoring portal. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(a) RODO. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).
  • Zobowiązania umowne: Przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji środków umownych lub wykonania umowy z Tobą (jeśli jesteś firmą prywatną) przy dostarczaniu naszych usług (art. 6(1)(b) RODO).
  • Obowiązek prawny: Musimy spełnić obowiązek prawny, któremu podlegamy. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(c) RODO. Obowiązki prawne mogą obejmować, między innymi:
  • – Duńską Ustawę o Księgowości

    – Duńską Ustawę o Przedawnieniu Roszczeń

  • Prawnie uzasadniony interes: Możemy zbierać dane osobowe, aby zarządzać naszą relacją zawodową, dochodzić lub bronić roszczeń prawnych, komunikować się z Tobą i rozwijać nasze usługi i produkty. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).

 

3.6.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Dane osobowe mogą być udostępniane naszym dostawcom IT (przetwarzającym dane), którzy przetwarzają i przechowują dane osobowe w naszym imieniu zgodnie z naszymi instrukcjami i na podstawie umowy o przetwarzanie danych.

Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom grupy kapitałowej, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, jeśli jest to konieczne do realizacji odpowiedniego zadania. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: https://www.dataprivacyframework.gov/s/.

 

3.6.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będą usunięte, kiedy nie będziemy już potrzebować ich do realizacji jednego lub więcej z powyższych celów. W większości przypadków przechowujemy Twoje dane osobowe do 5 lat od zakończenia naszej relacji umownej oraz w celu dokumentacji i z odniesieniem do zasad przedawnienia zwykłych roszczeń pieniężnych.

Materiały księgowe, w tym dane osobowe, które jesteśmy zobowiązani przechowywać, są usuwane nie wcześniej niż 5 lat po zakończeniu roku finansowego, którego dotyczą, zgodnie z Duńską Ustawą o Księgowości.

Dokumenty korporacyjne są przechowywane przez 5 lat od daty dokumentów korporacyjnych.

Dane osobowe mogą być przetwarzane i przechowywane dłużej, jeśli jesteśmy do tego zobowiązani przez prawo.

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie, co oznacza, że nie możemy Cię już zidentyfikować.

 

3.7 Kiedy współpracujesz z nami jako dostawca

Kiedy komunikujesz się z nami jako dostawca, przetwarzamy dane osobowe o osobach kontaktowych w Twojej organizacji, takich jak pracownicy, stażyści i inny personel, który się z nami kontaktuje.

 

3.7.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy następujące rodzaje danych osobowych o Tobie:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, służbowy e-mail i numer telefonu) kiedy Twój pracodawca zawiera z nami umowę
  • Historia komunikacji, kiedy pracujesz, komunikujesz się z nami i odwiedzasz nas w biurze
  • Informacje dotyczące relacji umownej, takie jak umowy, faktury itp.
  • Informacje o pracodawcy, tytuł, miejsce pracy i obszar specjalizacji
  • Inne dane osobowe, które dostarczasz w związku z naszą relacją

 

3.7.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Aby zarządzać naszą relacją umowną
  • Ogólna komunikacja z Tobą
  • Do celów finansowych
  • Aby dochodzić lub bronić roszczeń prawnych w przypadku sporów

 

3.7.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie ogólnych danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Obowiązek prawny: Musimy spełnić obowiązek prawny, któremu podlegamy. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(c) RODO. Obowiązki prawne mogą obejmować Duńską Ustawę o Księgowości.
  • Prawnie uzasadniony interes: Możemy zbierać dane osobowe o Tobie, aby zarządzać naszą relacją umowną, komunikować się z Tobą lub dochodzić lub bronić roszczeń prawnych. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).

 

3.7.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Dane osobowe mogą być udostępniane naszym dostawcom IT (przetwarzającym dane), którzy przetwarzają i przechowują dane osobowe w naszym imieniu zgodnie z naszymi instrukcjami i na podstawie umowy o przetwarzanie danych.

Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom grupy kapitałowej, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, jeśli jest to konieczne do realizacji odpowiedniego zadania. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: https://www.dataprivacyframework.gov/s/

 

3.7.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będą usunięte, kiedy nie będziemy już potrzebować ich do realizacji jednego lub więcej z powyższych celów. W większości przypadków możemy przechowywać Twoje dane osobowe do 5 lat po zakończeniu naszej relacji umownej.

Materiały księgowe, w tym dane osobowe, które jesteśmy zobowiązani przechowywać, są usuwane nie wcześniej niż 5 lat po zakończeniu roku finansowego, którego dotyczą, zgodnie z Duńską Ustawą o Księgowości.

Dane osobowe mogą być przetwarzane i przechowywane dłużej, jeśli jesteśmy do tego zobowiązani przez prawo, lub w celu dokumentacji oraz z odniesieniem do zasad przedawnienia roszczeń pieniężnych zgodnie z Duńską Ustawą o Przedawnieniu Roszczeń.

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie.

 

3.8 Kiedy współpracujesz z nami jako dystrybutor

Kiedy komunikujesz się z nami jako dystrybutor naszych produktów, przetwarzamy dane osobowe o osobach kontaktowych w Twojej organizacji, takich jak pracownicy, stażyści i inny personel, który się z nami kontaktuje.

 

3.8.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy następujące rodzaje danych osobowych o Tobie:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, służbowy e-mail i numer telefonu) kiedy Twój pracodawca zawiera z nami umowę
  • Kraj
  • Historia komunikacji, kiedy pracujesz, komunikujesz się z nami i odwiedzasz nas w biurze
  • Informacje dotyczące relacji umownej, takie jak umowy, faktury itp.
  • Informacje o pracodawcy, tytuł, miejsce pracy i obszar specjalizacji
  • Inne dane osobowe, które dostarczasz w związku z naszą relacją.

 

3.8.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Aby zarządzać naszą relacją umowną
  • Ogólna komunikacja z Tobą
  • Do celów finansowych
  • Aby dochodzić lub bronić roszczeń prawnych w przypadku sporów.

 

3.8.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie ogólnych danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Obowiązek prawny: Musimy spełnić obowiązek prawny, któremu podlegamy. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(c) RODO. Obowiązki prawne mogą obejmować Duńską Ustawę o Księgowości oraz lokalne przepisy podatkowe.
  • Prawnie uzasadniony interes: Możemy zbierać dane osobowe o Tobie, aby zarządzać naszą relacją umowną, komunikować się z Tobą lub dochodzić lub bronić roszczeń prawnych. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).

 

3.8.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Dane osobowe mogą być udostępniane naszym dostawcom IT (przetwarzającym dane), którzy przetwarzają i przechowują dane osobowe w naszym imieniu zgodnie z naszymi instrukcjami i na podstawie umowy o przetwarzanie danych.

Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom grupy kapitałowej w celu realizacji zamówień, umów, usług i celów komunikacyjnych, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, jeśli jest to konieczne do realizacji odpowiedniego zadania. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: https://www.dataprivacyframework.gov/s/

 

3.8.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będą usunięte, kiedy nie będziemy już potrzebować ich do realizacji jednego lub więcej z powyższych celów. W większości przypadków możemy przechowywać Twoje dane osobowe do 5 lat po zakończeniu naszej relacji umownej.

Materiały księgowe, w tym dane osobowe, które jesteśmy zobowiązani przechowywać, są usuwane nie wcześniej niż 5 lat po zakończeniu roku finansowego, którego dotyczą, zgodnie z Duńską Ustawą o Księgowości.

Dane osobowe mogą być przetwarzane i przechowywane dłużej, jeśli jesteśmy do tego zobowiązani przez prawo, lub w celu dokumentacji oraz z odniesieniem do zasad przedawnienia roszczeń pieniężnych zgodnie z Duńską Ustawą o Przedawnieniu Roszczeń.

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie.

 

3.9 Jeśli aplikujesz o pracę u nas

Jeśli aplikujesz o pracę u nas, przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z procesem rekrutacji.

Zachęcamy Cię, aby nie zamieszczać żadnych wrażliwych lub poufnych informacji, takich jak dane zdrowotne lub numer PESEL, chyba że jest to wymóg lub jest to wyraźnie wymagane na stanowisko, na które aplikujesz.

 

3.9.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Przetwarzamy następujące dane osobowe o Tobie podczas naszego procesu rekrutacji:

  • Informacje kontaktowe (imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu, adres)
  • Informacje zawarte w Twoim CV, aplikacji oraz wszelkich załącznikach, które dostarczasz
  • Historia zatrudnienia, w tym doświadczenie, umiejętności, osiągnięcia i ogólna prezencja
  • Publicznie dostępne informacje, np. w internecie i mediach społecznościowych 
  • Wyniki testów, takich jak testy osobowości
  • Dane osobowe zebrane podczas rozmów kwalifikacyjnych (fizycznie i online)
  • Referencje, które podałeś lub na kontakt z którymi wyraziłeś zgodę
  • Potencjalnie informacje zdrowotne, jeśli są one konieczne na stanowisko, na które aplikujesz, lub jeśli musisz ujawnić te informacje z powodu specjalnych warunków zdrowotnych, które mogą wpływać na Twoją rolę i wydajność pracy, lub które mogą być dla nas szczególnie istotne
  • Potencjalnie Twój rejestr karny, jeśli jest to konieczne na stanowisko, na które aplikujesz
  • Inne dane osobowe, które udostępniasz nam podczas procesu rekrutacji.

 

3.9.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Aby ocenić, czy jesteś odpowiednią osobą na stanowisko w naszej organizacji.

 

3.9.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie Twoich danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

  • Zgoda: Możemy poprosić o Twoją zgodę na zbieranie referencji od poprzednich/obecnych pracodawców, których nie podałeś jako referencje. Jeśli nie możemy zaoferować Ci zatrudnienia, możemy zaproponować przechowanie Twojej aplikacji na późniejsze wykorzystanie na podstawie Twojej zgody. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(a) RODO. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).
  • Jeśli konieczne jest sprawdzenie Twojego rejestru karnego lub podobnej dokumentacji, przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 8.3 Duńskiej Ustawy o Ochronie Danych.

    Jeśli jest to konieczne na stanowisko, na które aplikujesz i w wyjątkowych okolicznościach, poprosimy o Twoją wyraźną zgodę na przetwarzanie wszelkich danych zdrowotnych (art. 9(2)(a) RODO).

  • Prawnie uzasadniony interes: Możemy przetwarzać dane osobowe o Tobie, aby ocenić Twoją zdolność do pracy i zaoferować Ci zatrudnienie, na podstawie informacji, które dostarczasz w swoim CV, aplikacji i wszelkich załącznikach, publicznie dostępnych informacji, wyników testów osobowości, referencji, które podałeś w swojej aplikacji, oraz innych informacji, które udostępniasz nam w związku z procesem rekrutacji. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).
  • Zobowiązania umowne: Jeśli zaoferujemy Ci zatrudnienie, przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie oparte na umowie o pracę, którą zawrzemy z Tobą (art. 6(1)(b) RODO).

 

3.9.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe naszym przetwarzającym dane oraz/lub udostępniać je innym dostawcom i/lub usługodawcom w związku z ogólnym funkcjonowaniem naszego biznesu, np. w związku z zewnętrznym zarządzaniem naszymi systemami IT i administracją HR.

Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom naszej grupy kapitałowej, jeśli Twoja rola jest istotna dla innych części naszej organizacji, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, w tym do naszych spółek zależnych. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: https://www.dataprivacyframework.gov/s/

 

3.9.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Jeśli otrzymasz ofertę pracy, Twoja aplikacja oraz dodatkowe istotne dane osobowe zebrane w związku z procesem rekrutacji będą przechowywane w Twoim dossier pracowniczym.

Jeśli nie otrzymasz oferty pracy, przechowujemy Twoją aplikację i wszelkie dodatkowe dane osobowe zebrane podczas procesu rekrutacji przez okres sześciu (6) miesięcy po naszej odmowie, chyba że wyraziłeś zgodę na przechowywanie Twoich danych osobowych przez dłuższy okres w przypadku pojawienia się innych możliwości zatrudnienia.

Wszelkie rejestry karne i dane zdrowotne będą usunięte natychmiast po ich przejrzeniu.

Możemy przechowywać i przetwarzać dane dłużej w zanonimizowanej formie, co oznacza, że nie możemy Cię już zidentyfikować. Możemy również przechowywać Twoje dane osobowe w przypadku jakichkolwiek sporów związanych z działalnością rekrutacyjną.

 

3.10 Kiedy odwiedzasz nasze profile w mediach społecznościowych

Jeśli odwiedzasz nasze profile w mediach społecznościowych, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe jako administrator danych. W niektórych przypadkach działamy jako współadministratorzy danych wraz z dostawcą platformy mediów społecznościowych i zawarliśmy umowę o wspólnym administrowaniu danymi. Odsyłamy Cię do polityki prywatności poszczególnych dostawców mediów społecznościowych w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat ich i naszej wspólnej przetwarzania Twoich danych osobowych.

Mamy następujące profile w mediach społecznościowych:

  • Facebook (Meta Platforms Ireland Limited)
  • – Zobacz politykę prywatności Facebooka tutaj: Meta Privacy Policy – Jak Meta zbiera i wykorzystuje dane użytkowników | Privacy Center | Zarządzaj swoją prywatnością na Facebooku, Instagramie i Messengerze | Facebook Privacy.

    – Możesz dostosować swoje ustawienia prywatności tutaj (może być wymagane logowanie): Zarządzaj swoją prywatnością na Facebooku, Instagramie i Messengerze.

  • LinkedIn (LinkedIn Ireland Unlimited Company)
  • – Zobacz politykę prywatności LinkedIn tutaj: LinkedIn Privacy Policy

    – Możesz dostosować swoje ustawienia prywatności tutaj (może być wymagane logowanie): Zarządzaj swoim kontem i ustawieniami prywatności

  • YouTube (Google Ireland Limited)
  • – Zobacz politykę prywatności YouTube tutaj: Privacy Policy – Privacy & Terms – Google

    – Możesz dostosować swoje ustawienia prywatności tutaj (może być wymagane logowanie): Podstawowe zasady dotyczące prywatności w aplikacjach YouTube

 

3.10.1 Jakie dane osobowe są przetwarzane i skąd pochodzą?

Kiedy odwiedzasz nasze profile w mediach społecznościowych, my i dostawca platformy mediów społecznościowych możemy przetwarzać następujące dane osobowe o Tobie:

  • Publicznie dostępne informacje na platformie, takie jak informacje o użytkowniku (imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu, adres), płeć, miejsce pracy, zainteresowania itp.
  • Wszelkie polubienia, komentarze, posty, wiadomości i inne interakcje z naszym profilem w mediach społecznościowych
  • Inne dane osobowe, które udostępniasz na naszym profilu.

 

3.10.2 Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Do celów analizy i statystyki w celu poprawy i rozwoju naszego biznesu, usług oraz profili w mediach społecznościowych
  • Aby komunikować się z Tobą i realizować ogólne inicjatywy marketingowe

Dostawcy mediów społecznościowych mogą przetwarzać Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Inicjatywy reklamowe i sprzedażowe
  • Aby dostarczyć nam dane statystyczne dotyczące Twojej wizyty na naszym profilu w mediach społecznościowych
  • Aby poprawić swoje oferty, funkcje i produkty w mediach społecznościowych.

 

3.10.3 Jaka jest podstawa prawna naszego przetwarzania?

Nasze przetwarzanie Twoich danych osobowych opiera się na następujących podstawach prawnych:

    – Prawnie uzasadniony interes: Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby komunikować się z Tobą, realizować cele marketingowe na naszych profilach w mediach społecznościowych oraz poprawiać nasz biznes, produkty i usługi. Ta podstawa prawna znajduje się w art. 6(1)(f) RODO. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się temu przetwarzaniu, kontaktując się z nami (patrz sekcja 2 powyżej).

     

3.10.4 Z kim dzielimy się Twoimi danymi osobowymi?

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe i/lub udostępniać je innym dostawcom i/lub usługodawcom w związku z ogólnym funkcjonowaniem naszego biznesu, np. w związku z zarządzaniem naszymi systemami IT. Możemy również udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom naszej grupy kapitałowej, które można znaleźć tutaj: Siedziba główna Bramidan oraz zakład produkcyjny znajdują się w Danii.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE/EOG, w tym do naszych spółek zależnych. Każdy transfer będzie odbywał się na podstawie ważnych podstaw prawnych do takiego transferu (rozdział 5 RODO), np. standardowych klauzul umownych opublikowanych przez Komisję Europejską, które można znaleźć tutaj: Standardowe klauzule umowne dotyczące transferów międzynarodowych. Możemy również polegać na EU-U.S Data Privacy Framework, jeśli przekazujemy dane osobowe do USA, co można znaleźć tutaj: Home (dataprivacyframework.gov)

 

3.10.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo są one aktywne na naszych profilach w mediach społecznościowych oraz do momentu, gdy usuniesz wszelkie „polubienia”, udostępnione posty, komentarze, wiadomości itp. na naszych profilach w mediach społecznościowych.

Dane mogą być przechowywane przez dłuższy okres w zanonimizowanej formie.

 

4 Ujawnianie danych osobowych innym administratorom danych

Ujawnienia

W pewnych sytuacjach, poza przypadkami opisanymi powyżej, konieczne jest ujawnienie Twoich danych osobowych stronom trzecim. W określonych okolicznościach i zgodnie z prawem, może być konieczne ujawnienie Twoich danych osobowych następującym stronom trzecim (administratorom danych):

  • Prawnikom, audytorom, bankom, firmom ubezpieczeniowym i innym konsultantom
  • Sądom i innym organom publicznym, takim jak policja
  • Potencjalnym nabywcom Bramidan

Struktura naszej firmy może się zmieniać wraz z naszym rozwojem, na przykład poprzez całkowitą lub częściową sprzedaż Bramidan. W przypadku przeniesienia aktywów zawierających dane osobowe, ujawnimy Twoje dane osobowe na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu w przenoszeniu części naszych aktywów i wprowadzaniu zmian handlowych (art. 6(1)(f) RODO).

 

5 Twoje prawa

Masz prawo do korzystania ze swoich praw wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych w dowolnym czasie i pod pewnymi warunkami:

  • Prawo dostępu: Masz prawo do uzyskania dostępu do i otrzymania kopii danych osobowych, które przetwarzamy na Twój temat, oraz kilku dodatkowych danych. Odpowiadamy w rozsądnym czasie, nie później niż miesiąc od otrzymania Twojego wniosku.
  • Prawo do sprzeciwu: W pewnych przypadkach masz prawo do sprzeciwu wobec naszej polityki zbierania I przetwarzania Twoich danych osobowych.
  • Prawo do sprostowania: Masz prawo do sprostowania danych osobowych, które przetwarzamy na Twój temat.
  • Prawo do usunięcia: W szczególnych okolicznościach masz prawo do usunięcia danych osobowych na Twój temat przed terminem ich zwyczajowego usunięcia.
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania: W pewnych przypadkach masz prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeśli to prawo ma zastosowanie, możemy przetwarzać dane wyłącznie za Twoją zgodą lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych, ochrony praw innej osoby lub z ważnych powodów interesu publicznego.
  • Prawo do przenoszenia danych: W pewnych przypadkach masz prawo do otrzymania kopii danych osobowych, które dostarczyłeś w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i czytelnym maszynowo formacie.

Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw lub masz pytania dotyczące naszego przetwarzania Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami pod adresem bramidan@bramidan.dk. Twój wniosek zostanie rozpatrzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o dodatkowe informacje wymagane do prawidłowego przetworzenia Twojego wniosku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o swoich prawach, odwiedź stronę Duńskiego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, https://www.datatilsynet.dk.

 

6 Składanie skargi

Jeśli chcesz złożyć skargę na nasze przetwarzanie Twoich danych osobowych, zapraszamy do kontaktu z nami. Nasze dane kontaktowe znajdują się w sekcji 2 powyżej.

Masz również prawo złożyć skargę do Duńskiego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Carl Jacobsens Vej 35, DK-2500 Valby. Skargę można złożyć za pomocą e-maila na adres dt@datatilsynet.dk lub przez stronę internetową Duńskiego Urzędu Ochrony Danych Osobowych (https://www.datatilsynet.dk”>www.datatilsynet.dk](https://www.datatilsynet.dk).

 

7 Aktualizacja naszej polityki prywatności

Bramidan może na bieżąco aktualizować tę politykę prywatności, gdy będzie to konieczne do zapewnienia uczciwego opisu naszego przetwarzania danych osobowych.

W przypadku istotnych zmian w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, które już posiadamy, zostaniesz powiadomiony o aktualizacji (np. przez e-mail) lub ogłosimy aktualizację na naszej stronie internetowej.

Niniejsza polityka prywatności została ostatnio zaktualizowana w maju 2024 roku.